RM-SYSTÉM»Události»Volkswagen zvýšil prodej aut své vlajkové značky VW
Volkswagen zvýšil prodej aut své vlajkové značky VW

"Dodávky značky VW se vyvíjely mimořádně dobře. Nárůst byl obzvlášť silný na rozvíjejících se trzích," uvedl šéf prodeje Volkswagenu Christian Klingler.
V Číně se prodej automobilů se značkou VW zvýšil o 18,5 procenta na 429 500 vozů. V Rusku se prodej téměř zdvojnásobil na 16 800 vozů a v Indii se více než zdesetinásobil na 18 200 aut. Ve střední a východní Evropě prodej stoupl o 36 procent na 37 200 vozů. Volkswagen se chce do roku 2018 stát největším výrobcem automobilů na světě. Provozní zisk společnosti se loni zhruba zečtyřnásobil na rekordních 7,1 miliardy eur.
Škoda Auto tento týden oznámila, že v březnu zvýšila prodej na rekordních 85 tisíc vozů
14.4.2011, E15
RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.
Další zprávy
- Volkswagen Group operating result increases and recovery in China accelerates (01.11.2022 16:25)
- Volkswagen Group - posts robust H1 results (03.08.2022 16:30)
- Volkswagen shareholders formally approve actions of Board of Management (17.05.2022 15:46)
- Volkswagen improves cost efficiency and economic efficiency in a tough environment (06.05.2022 13:33)
- Volkswagen Group - bolsters expansion in global growth markets after strong Q1 results (06.05.2022 13:31)