RM-SYSTÉM»Události»Šéf Volkswagenu Winterkorn mění logo Škody Auto
Šéf Volkswagenu Winterkorn mění logo Škody Auto

"Pan Winterkorn je v oblasti designu odborníkem. Ukázali jsme mu nový znak firmy Škoda, který budeme mít, a on na něm okamžitě dolaďoval některé věci z pohledu odborníka," uvedl předseda škodováckých odborů Jaroslav Povšík v týdeníku Škodovácký odborář.
Návrh nového loga Škodovky firma zatím nezveřejnila. Podle Martina Jahna, ředitele firemního prodeje koncernu Volkswagen a člena dozorčí rady Škodovky, bude nové logo dynamičtější. Bude ale vycházet z tradice, okřídlený šíp ve znaku Škodovky zůstane.
Automobilka Škoda změnila logo již několikrát, používala i dvě loga současně. Například nápis Škoda v oválu z vavřínových snítek byl na chladičích vozů v letech 1926 až 1934. Jako emblém se ale na automobilech od roku 1926 používal modrý okřídlený šíp v kruhu.
Změna přijde na desítky milionů korun. Nezmění se totiž jen logo na autech, v reklamách a na tiskopisech, ale i reklamní sloupy před stovkami autosalonů na celém světě, v nichž se škodovky prodávají.
"Logo může zastarat. Je důležité, protože nahrazuje obsáhlejší komunikaci, má velkou komerční hodnotu. Vnímání lidí se mění, vše se zrychluje. Trendem jsou jednodušší a tedy rychleji vnímatelná loga," řekl Jiří Janoušek, ředitel Asociace komunikačních agentur.¨
15.11.2010, Vladimír Kaláb, Hospodářské noviny
RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.
Další zprávy
- Volkswagen Group - Dividend for 2024 (19.05.2025 08:47)
- Volkswagen Group - Review Q1 / 2025 (05.05.2025 09:23)
- Volkswagen Group with solid FY 2024 results and a robust outlook (11.03.2025 08:53)
- Volkswagen Group with 9 million deliveries after strong fourth quarter (15.01.2025 09:19)
- Volkswagen AG positions itself competitively for the future (23.12.2024 08:29)