RM-SYSTÉM»Události»Tatra předvedla auta velvyslancům
Tatra předvedla auta velvyslancům
14.05.2007 00:00
Netradičně, přímo na vyhlášeném kopřivnickém polygonu, předváděli kopřivničtí zaměstnanci automobilky Tatra své výrobky velvyslancům sedmi zemí. Ti se mohli v předváděných vozech projet po speciálních trasách, které na svahu nad automobilkou simulují nejnáročnější terénní profily.
Beneda: Velvyslanci jsou předvoj
Vedle dokonale vypulírovaných Tater stály mercedesy s diplomatickými značkami a vlaječkami na předních blatnících. Jejich osádky si ale svých drahých miláčků vůbec nehleděly. Všichni měli oči jen pro výrobky kopřivnické Tatry, které mohli osobně vyzkoušet. Tatra by díky těmto kontaktům mohla posílit svůj vývoz do zemí, které své ambasadory do České republiky vyslaly.
„Každý velvyslanec je takovým předvojem, který dává první doporučení, po něm teprve následují obchodní atašé, nebo vojenští přidělenci,“ vysvětlil důvody pozvání velvyslanců Číny, Vietnamu, Kazachstánu, Malajsie, Filipín a Pákistánu člen představenstva Tatry Karel Beneda.
Tatrovákům po dlouhých letech svitla naděje, že se automobilka, která se na konci devadesátých let potácela na pokraji bankrotu, dostane opět na výsluní. Společnost byla po dlouhých letech zisková, přibývají zakázky a s nimi i noví zaměstnanci. „Hlavním tahounem odbytu je v současnosti Rusko. Tamní těžaři pochopili, že Tatra je nejlepší auto do tamějších terénů, navíc mají peníze a chtějí modernizovat svůj vozový park,“ popsal současnou situaci Tatry Karel Beneda. „Letos jsme už vyprodaní, a brzy prod
Netradičně, přímo na vyhlášeném kopřivnickém polygonu, předváděli kopřivničtí zaměstnanci automobilky Tatra své výrobky velvyslancům sedmi zemí. Ti se mohli v předváděných vozech projet po speciálních trasách, které na svahu nad automobilkou simulují nejnáročnější terénní profily.
Beneda: Velvyslanci jsou předvoj
Vedle dokonale vypulírovaných Tater stály mercedesy s diplomatickými značkami a vlaječkami na předních blatnících. Jejich osádky si ale svých drahých miláčků vůbec nehleděly. Všichni měli oči jen pro výrobky kopřivnické Tatry, které mohli osobně vyzkoušet. Tatra by díky těmto kontaktům mohla posílit svůj vývoz do zemí, které své ambasadory do České republiky vyslaly.
„Každý velvyslanec je takovým předvojem, který dává první doporučení, po něm teprve následují obchodní atašé, nebo vojenští přidělenci,“ vysvětlil důvody pozvání velvyslanců Číny, Vietnamu, Kazachstánu, Malajsie, Filipín a Pákistánu člen představenstva Tatry Karel Beneda.
Tatrovákům po dlouhých letech svitla naděje, že se automobilka, která se na konci devadesátých let potácela na pokraji bankrotu, dostane opět na výsluní. Společnost byla po dlouhých letech zisková, přibývají zakázky a s nimi i noví zaměstnanci. „Hlavním tahounem odbytu je v současnosti Rusko. Tamní těžaři pochopili, že Tatra je nejlepší auto do tamějších terénů, navíc mají peníze a chtějí modernizovat svůj vozový park,“ popsal současnou situaci Tatry Karel Beneda. „Letos jsme už vyprodaní, a brzy prod
Netradičně, přímo na vyhlášeném kopřivnickém polygonu, předváděli kopřivničtí zaměstnanci automobilky Tatra své výrobky velvyslancům sedmi zemí. Ti se mohli v předváděných vozech projet po speciálních trasách, které na svahu nad automobilkou simulují nejnáročnější terénní profily.
Beneda: Velvyslanci jsou předvoj
Vedle dokonale vypulírovaných Tater stály mercedesy s diplomatickými značkami a vlaječkami na předních blatnících. Jejich osádky si ale svých drahých miláčků vůbec nehleděly. Všichni měli oči jen pro výrobky kopřivnické Tatry, které mohli osobně vyzkoušet. Tatra by díky těmto kontaktům mohla posílit svůj vývoz do zemí, které své ambasadory do České republiky vyslaly.
„Každý velvyslanec je takovým předvojem, který dává první doporučení, po něm teprve následují obchodní atašé, nebo vojenští přidělenci,“ vysvětlil důvody pozvání velvyslanců Číny, Vietnamu, Kazachstánu, Malajsie, Filipín a Pákistánu člen představenstva Tatry Karel Beneda.
Tatrovákům po dlouhých letech svitla naděje, že se automobilka, která se na konci devadesátých let potácela na pokraji bankrotu, dostane opět na výsluní. Společnost byla po dlouhých letech zisková, přibývají zakázky a s nimi i noví zaměstnanci. „Hlavním tahounem odbytu je v současnosti Rusko. Tamní těžaři pochopili, že Tatra je nejlepší auto do tamějších terénů, navíc mají peníze a chtějí modernizovat svůj vozový park,“ popsal současnou situaci Tatry Karel Beneda. „Letos jsme už vyprodaní, a brzy prodáme i produkci na příští rok,“ dodal člen představenstva, který je zároveň i provozním ředitelem automobilky.
Dobré časy Tatry přinesly i plány na novou expanzi. V plánu je vybudování společného podniku ve Vietnamu, kde by se montovaly automobily pro zdejší armádu.
„Vše je zatím v jednání, příští týden sem přijedou zástupci vietnamské strany, já se chystám do Vietnamu v červenci. Pokud by vše vyšlo, mohl by ve Vietnamu vzniknout podnik, který by kompletoval sady vyrobené v Kopřivnici. Celkem by šlo zhruba o pět set vozů,“ přiblížil nejbližší plány kopřivnického závodu jeho generální ředitel Ronald Adams.
Regionální mutace| Mladá fronta DNES - severni Morava a Slezsko, 14.5.2007
RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.
Další zprávy
- TATRA, a.s. - Zápis o insolvenci v obchodním rejstříku (28.05.2014 15:06)
- TATRA, a.s. - Zápis v obchodním rejstříku, vyrozumění o vydražení majetku+LV (18.04.2013 10:13)
- Podnik Tatra, a.s., IČ: 45193444, byl dnes vydražen v sídle EÚ Cheb (15.03.2013 11:07)
- Vyřazení emise TATRA, a.s., ISIN: CS0005018456 ze segementu EasyClick (26.02.2013 09:54)
- TATRA, a.s. - Zápis o exekuci v obchodním rejstříku (20.02.2013 15:20)