RM-SYSTÉM»Události»Tatra je v zisku a představila nový model
Tatra je v zisku a představila nový model
03.05.2007 00:00
Kopřivnická Tatra je po několika letech opět v černých číslech. Výrobce nákladních automobilů vykázal pod novým majitelem takřka čtyřsetmilionový zisk, oproti stopadesátimilionové ztrátě z roku 2005. Společnost prodala 1607 vozů a letos chce tento počet ještě o tisíc kusů zvýšit.
Dopomoci jí v tom má i nový vojenský model 815-7. Ten přišel o svoji tradiční kabinu, která musela ustoupit standardům NATO, aby mohlo být vozidlo přepravováno letadly Aliance. „Zůstala ale zachována typická nosná roura s výkyvnými polonápravami,“ upřesnil ředitel obranných projektů Tatry Jan Vala. Armády si nově budou moci zvolit, zda chtějí vodou, nebo vzduchem chlazený motor.
Mladá fronta DNES, 3. května 2007
Dopomoci jí v tom má i nový vojenský model 815-7. Ten přišel o svoji tradiční kabinu, která musela ustoupit standardům NATO, aby mohlo být vozidlo přepravováno letadly Aliance. „Zůstala ale zachována typická nosná roura s výkyvnými polonápravami,“ upřesnil ředitel obranných projektů Tatry Jan Vala. Armády si nově budou moci zvolit, zda chtějí vodou, nebo vzduchem chlazený motor.
Mladá fronta DNES, 3. května 2007
Kopřivnická Tatra je po několika letech opět v černých číslech. Výrobce nákladních automobilů vykázal pod novým majitelem takřka čtyřsetmilionový zisk, oproti stopadesátimilionové ztrátě z roku 2005. Společnost prodala 1607 vozů a letos chce tento počet ještě o tisíc kusů zvýšit.
Dopomoci jí v tom má i nový vojenský model 815-7. Ten přišel o svoji tradiční kabinu, která musela ustoupit standardům NATO, aby mohlo být vozidlo přepravováno letadly Aliance. „Zůstala ale zachována typická nosná roura s výkyvnými polonápravami,“ upřesnil ředitel obranných projektů Tatry Jan Vala. Armády si nově budou moci zvolit, zda chtějí vodou, nebo vzduchem chlazený motor.
Mladá fronta DNES, 3. května 2007
Dopomoci jí v tom má i nový vojenský model 815-7. Ten přišel o svoji tradiční kabinu, která musela ustoupit standardům NATO, aby mohlo být vozidlo přepravováno letadly Aliance. „Zůstala ale zachována typická nosná roura s výkyvnými polonápravami,“ upřesnil ředitel obranných projektů Tatry Jan Vala. Armády si nově budou moci zvolit, zda chtějí vodou, nebo vzduchem chlazený motor.
Mladá fronta DNES, 3. května 2007
RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.
Další zprávy
- TATRA, a.s. - Zápis o insolvenci v obchodním rejstříku (28.05.2014 15:06)
- TATRA, a.s. - Zápis v obchodním rejstříku, vyrozumění o vydražení majetku+LV (18.04.2013 10:13)
- Podnik Tatra, a.s., IČ: 45193444, byl dnes vydražen v sídle EÚ Cheb (15.03.2013 11:07)
- Vyřazení emise TATRA, a.s., ISIN: CS0005018456 ze segementu EasyClick (26.02.2013 09:54)
- TATRA, a.s. - Zápis o exekuci v obchodním rejstříku (20.02.2013 15:20)