RM-SYSTÉM»Události»SETUZA zahájila výrobu aviváží
SETUZA zahájila výrobu aviváží
24.04.2006 00:00
Pod značkou Merkur nabízí firma SETUZA nejen tradiční prací prášky, ale nově i tři typy aviváží na prádlo, kterými doplňuje svůj sortiment výrobků určených k pracímu procesu.
Zavedením nového produktu využila firma stávající kapacity technologií v olomouckých provozech kosmetiky i známé značky pracích prášků. Marketingový rozbor trhu rovněž ukázal na možnost jeho doplnění.
Koncentrované aviváže o objemu jednoho litru budou nabízeny v modifikaci Lemon, Balsam a Flowes & Vanille. Jak potvrzuje Ing. Zuzana Gallerová z marketingu SETUZY, důležitou složkou je přísada, která chrání vlákna tkanin a ulehčuje žehlení. „Prádlu dodává měkkost a dlouhotrvající vůni,“ upřesnila s tím, že právě zmíněnou vůni si tkanina zachová ještě dlouhou dobu po vyprání.
Výroba aviváží byla zahájena hned po velikonočních svátcích a v těchto dnech by již měla probíhat distribuce na jednotlivé obchodní jednotky.
Pokud se týká ceny nových aviváží, budou se pohybovat v nižším středním cenovém segmentu, tedy do třiceti korun. V případě akčních nabídek jednotlivých obchodních řetězců je bude moci spotřebitel zakoupit i levněji.
20. dubna 2006
Marie Logrová
tisková mluvčí SETUZA a.s.
Zavedením nového produktu využila firma stávající kapacity technologií v olomouckých provozech kosmetiky i známé značky pracích prášků. Marketingový rozbor trhu rovněž ukázal na možnost jeho doplnění.
Koncentrované aviváže o objemu jednoho litru budou nabízeny v modifikaci Lemon, Balsam a Flowes & Vanille. Jak potvrzuje Ing. Zuzana Gallerová z marketingu SETUZY, důležitou složkou je přísada, která chrání vlákna tkanin a ulehčuje žehlení. „Prádlu dodává měkkost a dlouhotrvající vůni,“ upřesnila s tím, že právě zmíněnou vůni si tkanina zachová ještě dlouhou dobu po vyprání.
Výroba aviváží byla zahájena hned po velikonočních svátcích a v těchto dnech by již měla probíhat distribuce na jednotlivé obchodní jednotky.
Pokud se týká ceny nových aviváží, budou se pohybovat v nižším středním cenovém segmentu, tedy do třiceti korun. V případě akčních nabídek jednotlivých obchodních řetězců je bude moci spotřebitel zakoupit i levněji.
20. dubna 2006
Marie Logrová
tisková mluvčí SETUZA a.s.
Pod značkou Merkur nabízí firma SETUZA nejen tradiční prací prášky, ale nově i tři typy aviváží na prádlo, kterými doplňuje svůj sortiment výrobků určených k pracímu procesu.
Zavedením nového produktu využila firma stávající kapacity technologií v olomouckých provozech kosmetiky i známé značky pracích prášků. Marketingový rozbor trhu rovněž ukázal na možnost jeho doplnění.
Koncentrované aviváže o objemu jednoho litru budou nabízeny v modifikaci Lemon, Balsam a Flowes & Vanille. Jak potvrzuje Ing. Zuzana Gallerová z marketingu SETUZY, důležitou složkou je přísada, která chrání vlákna tkanin a ulehčuje žehlení. „Prádlu dodává měkkost a dlouhotrvající vůni,“ upřesnila s tím, že právě zmíněnou vůni si tkanina zachová ještě dlouhou dobu po vyprání.
Výroba aviváží byla zahájena hned po velikonočních svátcích a v těchto dnech by již měla probíhat distribuce na jednotlivé obchodní jednotky.
Pokud se týká ceny nových aviváží, budou se pohybovat v nižším středním cenovém segmentu, tedy do třiceti korun. V případě akčních nabídek jednotlivých obchodních řetězců je bude moci spotřebitel zakoupit i levněji.
20. dubna 2006
Marie Logrová
tisková mluvčí SETUZA a.s.
Zavedením nového produktu využila firma stávající kapacity technologií v olomouckých provozech kosmetiky i známé značky pracích prášků. Marketingový rozbor trhu rovněž ukázal na možnost jeho doplnění.
Koncentrované aviváže o objemu jednoho litru budou nabízeny v modifikaci Lemon, Balsam a Flowes & Vanille. Jak potvrzuje Ing. Zuzana Gallerová z marketingu SETUZY, důležitou složkou je přísada, která chrání vlákna tkanin a ulehčuje žehlení. „Prádlu dodává měkkost a dlouhotrvající vůni,“ upřesnila s tím, že právě zmíněnou vůni si tkanina zachová ještě dlouhou dobu po vyprání.
Výroba aviváží byla zahájena hned po velikonočních svátcích a v těchto dnech by již měla probíhat distribuce na jednotlivé obchodní jednotky.
Pokud se týká ceny nových aviváží, budou se pohybovat v nižším středním cenovém segmentu, tedy do třiceti korun. V případě akčních nabídek jednotlivých obchodních řetězců je bude moci spotřebitel zakoupit i levněji.
20. dubna 2006
Marie Logrová
tisková mluvčí SETUZA a.s.
RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.