RM-SYSTÉM»Události»SETUZA prodala ochranné známky
SETUZA prodala ochranné známky
11.10.2005 00:00
Prodej ochranných známek dobře známých z výrobků dentální hygieny odsouhlasily v těchto dnech vrcholné orgány akciové společnosti SETUZA. Na tuzemském trhu úspěšné značky zubních past a ústních vod tak přecházejí po pečlivém vyjednávání do vlastnictví předního producenta dentální hygieny, společnosti GlaxoSmithKline (GSK).
Konkrétně se jedná o ochranné známky Odol, Fluora, Thymolin, Fluorka, Stoma paradentol, Paradentol, Perlička a Kalostoma včetně slovních modifikací. Podle slov generálního ředitele společnosti SETUZA Ing. Františka Janů postupuje firma dle dlouhodobého podnikatelského záměru, jehož stěžejním bodem je priorita zpracování olejnatých semen, olejů a výrobků z nich, zejména metylesteru rostlinných olejů. „Z pohledu firmy rozhodně převažují klady obchodu,“ dodává František Janů s tím, že společnost GSK dlouhodobě smluvně garantuje výrobu dentální hygieny v provozech SETUZY s reálným předpokladem dalšího výrazného rozvoje. Kooperační smlouva uvažuje s tří až čtyřnásobným navýšením stávající výroby, což by představovalo i faktické rozšíření současných pracovních příležitostí.
Výše dohodnuté prodejní částky umožní financovat nejen připravovanou výstavbu nových provozů akciové společnosti SETUZA na výrobu metylesteru řepkového oleje (FAME - Fat Acid Methylesther) v Ústí nad Labem, což představuje víc než půlmiliardovou investici, ale také další plánované aktivity v rozvoji firmy.
SETUZA a.s. v současné době pokrývá téměř 30 pro
Konkrétně se jedná o ochranné známky Odol, Fluora, Thymolin, Fluorka, Stoma paradentol, Paradentol, Perlička a Kalostoma včetně slovních modifikací. Podle slov generálního ředitele společnosti SETUZA Ing. Františka Janů postupuje firma dle dlouhodobého podnikatelského záměru, jehož stěžejním bodem je priorita zpracování olejnatých semen, olejů a výrobků z nich, zejména metylesteru rostlinných olejů. „Z pohledu firmy rozhodně převažují klady obchodu,“ dodává František Janů s tím, že společnost GSK dlouhodobě smluvně garantuje výrobu dentální hygieny v provozech SETUZY s reálným předpokladem dalšího výrazného rozvoje. Kooperační smlouva uvažuje s tří až čtyřnásobným navýšením stávající výroby, což by představovalo i faktické rozšíření současných pracovních příležitostí.
Výše dohodnuté prodejní částky umožní financovat nejen připravovanou výstavbu nových provozů akciové společnosti SETUZA na výrobu metylesteru řepkového oleje (FAME - Fat Acid Methylesther) v Ústí nad Labem, což představuje víc než půlmiliardovou investici, ale také další plánované aktivity v rozvoji firmy.
SETUZA a.s. v současné době pokrývá téměř 30 pro
Prodej ochranných známek dobře známých z výrobků dentální hygieny odsouhlasily v těchto dnech vrcholné orgány akciové společnosti SETUZA. Na tuzemském trhu úspěšné značky zubních past a ústních vod tak přecházejí po pečlivém vyjednávání do vlastnictví předního producenta dentální hygieny, společnosti GlaxoSmithKline (GSK).
Konkrétně se jedná o ochranné známky Odol, Fluora, Thymolin, Fluorka, Stoma paradentol, Paradentol, Perlička a Kalostoma včetně slovních modifikací. Podle slov generálního ředitele společnosti SETUZA Ing. Františka Janů postupuje firma dle dlouhodobého podnikatelského záměru, jehož stěžejním bodem je priorita zpracování olejnatých semen, olejů a výrobků z nich, zejména metylesteru rostlinných olejů. „Z pohledu firmy rozhodně převažují klady obchodu,“ dodává František Janů s tím, že společnost GSK dlouhodobě smluvně garantuje výrobu dentální hygieny v provozech SETUZY s reálným předpokladem dalšího výrazného rozvoje. Kooperační smlouva uvažuje s tří až čtyřnásobným navýšením stávající výroby, což by představovalo i faktické rozšíření současných pracovních příležitostí.
Výše dohodnuté prodejní částky umožní financovat nejen připravovanou výstavbu nových provozů akciové společnosti SETUZA na výrobu metylesteru řepkového oleje (FAME - Fat Acid Methylesther) v Ústí nad Labem, což představuje víc než půlmiliardovou investici, ale také další plánované aktivity v rozvoji firmy.
SETUZA a.s. v současné době pokrývá téměř 30 procent tuzemském trhu dentální hygieny, část produkce vyváží především na Slovensko.
11. října 2005
Marie Logrová
tisková mluvčí SETUZA a.s.
tel.: 731 452 069
Konkrétně se jedná o ochranné známky Odol, Fluora, Thymolin, Fluorka, Stoma paradentol, Paradentol, Perlička a Kalostoma včetně slovních modifikací. Podle slov generálního ředitele společnosti SETUZA Ing. Františka Janů postupuje firma dle dlouhodobého podnikatelského záměru, jehož stěžejním bodem je priorita zpracování olejnatých semen, olejů a výrobků z nich, zejména metylesteru rostlinných olejů. „Z pohledu firmy rozhodně převažují klady obchodu,“ dodává František Janů s tím, že společnost GSK dlouhodobě smluvně garantuje výrobu dentální hygieny v provozech SETUZY s reálným předpokladem dalšího výrazného rozvoje. Kooperační smlouva uvažuje s tří až čtyřnásobným navýšením stávající výroby, což by představovalo i faktické rozšíření současných pracovních příležitostí.
Výše dohodnuté prodejní částky umožní financovat nejen připravovanou výstavbu nových provozů akciové společnosti SETUZA na výrobu metylesteru řepkového oleje (FAME - Fat Acid Methylesther) v Ústí nad Labem, což představuje víc než půlmiliardovou investici, ale také další plánované aktivity v rozvoji firmy.
SETUZA a.s. v současné době pokrývá téměř 30 procent tuzemském trhu dentální hygieny, část produkce vyváží především na Slovensko.
11. října 2005
Marie Logrová
tisková mluvčí SETUZA a.s.
tel.: 731 452 069
RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.