RM-SYSTÉM»Události»Novým šéfem marketingu České spořitelny je Šturm

Novým šéfem marketingu České spořitelny je Šturm

27.01.2010 09:50
Několik měsíců volný post marketingového ředitele České spořitelny se od 1. února zaplní. Řízení těchto aktivit největší tuzemské banky pro drobné klienty se podle informací HN ujme Daniel Šturm. Jeho předchůdce Václav Kubata banku opustil v srpnu kvůli politickým ambicím -chce kandidovat do parlamentu.

V hierarchii banky patří funkce mezi 10 až 15 nejdůležitějších. Spadá pod ni strategie kampaní a sponzoringu celé skupiny ČS, což při její velikosti představuje rozpočet v řádu stamilionů.

Spořitelna vyhlásila tendr na šéfa marketingu v říjnu. Zúčastnilo se ho 16 zájemců. Banka čeká, že Šturm bude směřovat reklamu tak, aby lépe vysvětlila finanční služby a produkty. Šturm pracuje v ČS přes dva roky jako ředitel reklamy, po Kubatově rezignaci byl dočasně pověřen řízením marketingu. Předtím pracoval jako výkonný ředitel v nakladatelství Stratosféra.

 

27.1.2010, Hospodářské noviny

 


RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s.

Další zprávy